csütörtök

Jel. 13Jel. 13.1És láttam, hogy a tengerből feljön egy fenevad, tíz szarva és hét feje volt, szarvain tíz korona, és a fejein istenkáromló nevek.* Dán 7,3; Jel 17,3. 7-12
Jel. 13.2Ez a fenevad, amelyet láttam, párduchoz hasonlított, lába, mint a medvéé, szája, mint az oroszláné: a sárkány átadta neki erejét, trónját és nagy hatalmát.* Dán 7,4-6
Jel. 13.3Láttam azt is, hogy az egyik feje szinte halálosan megsebesült, de halálos sebe meggyógyult. Az egész föld csodálta a fenevadat:
Jel. 13.4imádták a sárkányt, hogy átadta a hatalmat a fenevadnak, imádták a fenevadat is, és így szóltak: „Ki hasonló a fenevadhoz, és ki tudna vele harcra kelni?”
Jel. 13.5És adatott neki nagyokat mondó és istenkáromló száj, adatott neki hatalom a cselekvésre negyvenkét hónapon át;* Dán 7,8. 25; 11,36
Jel. 13.6és megnyitotta száját káromlásra Isten ellen, hogy káromolja az ő nevét és sátorát, azokat, akik a mennyben laknak.
Jel. 13.7Megadatott neki, hogy hadat indítson a szentek ellen, és legyőzze őket, megadatott neki a hatalom...
folytonos
és fölös analízis
elhasznált mérleg
csak a minimumot
kevés bűnbánatot
áldozni kell
áldozni kell
nem bánhatok
-fölfal-
.
szeresd

3 megjegyzés:

Édes Piroska írta...

megindult felém a hirosimai teknősbéka
felém, aki szemben álltam a habokkal
megindult felém mert megundorodott
a cigányzenés tengertől
a tartományokat elkártyázó tengertől
a korall-tulipántozó csabakirályfibugyborékoltató tengertől
az üresszemű acetonszagú aluljáró-tengertől
a félhivatalos és szamizdat-tengertől
a bölcsődét-oskolát ádó esóesgyermekfalu-tengertől
a pirospozsgás státusszimbólumos figyeeeeelj-tengertől
a külföldi nyanyákba olajos betyárfaszt csúsztató tengertől
igen
a teknősbéka kiszállt a buliból és tüzet kért tőlem
hát jól van
gyere
gyere öcsém
mondtam a teknősbékának
béla vagyok

aki meg egy éva írta...

Helobéla.

aki meg egy éva írta...

:)

NUDGENUDGE

NUDGENUDGE