szerda

egy perifrázis erejéig



tulajdonomat képezi:
egy nagy pár gyárilag tágra nyittatott szem
és hatalmas, flexibilis, ugyanakkor jó tűrőképességű, viszonylag ütésálló homlok is,
továbbá egy igazán tarka, hőtartó frotírzokni
és néhány hozzám hasonló egyed,
akik bármikor hajlandóságot mutatnak elgörgetni egy gardróbot
életem javát ámulatban töltöm
persze, ez hazugság
gyakran ellobbanok
aztán alvás közben begyűjtök valami szépet és becsest az aszfaltról
de azt hiszem semmi nem védné meg a talpam, ha parázságyon szökkennék át
pedig annyira próbálkozom
nem feltétlenül felszított terepen
szerencsétlen, passzív-regresszív pillanataimban
régen sokat sétáltam a sineken
meg csigákat is sóztam és nem éreztem közben semmiféle bűntudatot
még csak nem is élveztem
nem tudom pontosan miért is csináltam
de az elmúlt években nem hallottam a tücsköket az udvarról
és most visszaköltöztek a lakótelep gödrébe
és az is biztos, hogy a továbbiakban is odaadással fogom bámulni az ellenpontok játékát


köszöntem szépen

Nincsenek megjegyzések:

NUDGENUDGE

NUDGENUDGE