szerda

Hányszor sült a háromszor kétszersült?



este
lehet, hogy tartanom kéne magam a szerephez. nem, nem, tényleg nem figyelek...
lehet, hogy az első lépés a felnőtté váláshoz az, hogy magunk veszünk mintát a székletünkből?
és ez kevésbé illúzióromboló, minthogy érzelmeinket kémiai reakciók okozzák?
vagy hogy esetenként nem kívánt testbe vagyunk kárhoztatva? jézusugyandehogy. ja, hogy "c" válasz nincs...bocs. bocsi. és hogy megálmodtam a szívrohamom? meg hogy mandarinrécékről is álmodtam. valami george carlin:
a lángszóró létezése a bizonyíték arra, hogy valamikor, valahol valaki azt mondta valakiknek:"tudják, szeretném azokat az embereket felgyújtani, de nem tudok elég közel menni, hogy megcsináljam." nem, tényleg,
nem figyelek oda.
igencsak szeretem a feketét.
hát, most mondd meg! vagy tudod mit? inkább ne.
mindig megdöbbenek azon, mikor az emberek kifújják az orrukat és megnézik a zsebkendő tartalmát.
nem, nem figyelek.


Amikor hivatásos bohócot, pantomimest, vagy olyan embert látok, aki lufiból állatokat hajtogat, mindig arra gondolok, hogy a családtagjaik milyen csalódottak lehetnek. - Jimmy Fallon

aminek nincs értelme azt inges alakba kell rakni!
it's no use using it
Don't touch! Tihs is an old picture of her when she had long hairS...

az idén korábban csomagoltam be a karácsonyi ajándékokat, de rossz csomagolópapírt használtam. Az volt ráírva, hogy "Boldog születésnapot". nem akartam, hogy kárba vesszen, ezért mögé írtam: "Jézus".
figyelek.

Én soha nem szoktam imádkozni, csak egyszer mondtam egyetlen rövid imát: "Ó, Uram, kérlek, tedd az ellenségeimet nevetségessé!" És Isten meghallgatott. - Voltaire Hát, cuncimókus,
A FÜLKE MEGÉRKEZÉSEKOR IGYEKEZZÉK KI

1 megjegyzés:

A róka. írta...

Közös Szerelmünk.
Radnóti mellett.



Ezenkívül. Éva. Iszonyú fontos, hogy beszéljünk, nagynnagyon. A bécsi a zsidókért! Már nagyon sokszor hívtalak, és ezt nem itt kéne lebonyolítani, de BESZÉLNÜNK KELL! szia, szeretlek.

NUDGENUDGE

NUDGENUDGE